درد و دل...........
کینه پوش

 آره دیگه عید اومده ........ بچه که بودیم چقدر عید برامون معنی داشت چقدر زجر کش بودن لحظه هایی که منتظر عید بویدم....... چقدر رنگ و بوی عید قشنگ و خوب بود اصلا از هر بند آزاد بویم نه غصه ای داشتیم نه ناراحتی نه کینه ای هیچی...هیچی........ تنها دلهره ای که داشتیم اومدن عید بود و نشون دادن لباس جدیدامون بود.......الان چرا دیگه برام هیچ حسی نداره اومدن عید؟؟؟؟؟؟چرا مثل قبلنا شاد نمی شم و پاهامو نمی کوبم زمین و به خاطر اومدن و عید و گرفتن عیدیه زیاد و خوردن شیرینی شادی نمی کنم؟؟؟؟؟ چرا وقتی آدما بزرگ می شن خیلی از قشنگیا کوچیک می شن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خستم از این دنیای بزرگ بودن دنیای یه رنگ بچه ها رو می خوام نه دنیا هفت خط بزرگا رو.........

خستم از این همه دروغ از این همه نیرنگ و کثافتکاری خستم از این همه خیانت هر روز یکیش رو میشه و مثل تیغ کشیده میشه رو اعصابم بخدا خستم دیگه بسمه نمی خوام ادامه بدم خدا پشیمونم جونمو بگیر......... جونمو بگیر می خوام نفس بکشم تو این دنیایی که کثافت و گند از سر و روش میباره حالم بهم می خوره........ تحمل شنیدن بقیه ی کاراشو ندارم....... خدا جونمو بگیر آخه خدا مگه نمیگی بهشت زیر پای مادران است اون حرفت به مادره هم ربط داره؟؟؟؟؟؟؟ خداااااااا میفهمی چه حالی دارم؟ د نمی فهمی دیگه جونم داره درمیاد نمی تونم بشنوم و فقط ساکت بشینم نمی تونم هر روز یه چیزی بشنوم خفه خونی بگیرم نمی تونم هر روز پیش یکی اب بشم و بغضمو تو گلو خفه کنم به مولی نمی تونم دیگه بابا به لبم رسیده جونم.

خدا مادر اینجوری دیدی؟ نه واقعا دیدی؟ بهشتتو زیر پای این میذاری؟ مادری که خون به دل بچش کرد؟ معنای واقعی خیانت فهموند؟ می خوام بالا بیارم می خوام همه ی اون کارشو به صورت فحش بالا بیارم؟ خدا یه بار......فقط یه با راونو سر راهم قرار بده می خوام برات بشورمش.................................

دلم گرفته بود بدجور بچه ها گفتم این جا درد و دل کنم



نظرات شما عزیزان:

KiMiYa
ساعت23:24---8 فروردين 1392
آره راست ميگي....روحت تيكه تيكه شده...



وجودت لِــــــــــــــــــــه شده...



از همه مهم تر قلبته ك خاك شير شده و



بد تر از همه براي بقيه اينه كه انگار نه انگار...



خيلي حرفه اينارو ببيني بشنوي ..ولي



بخواي تحمل كنيو قورتشون بديو لال بشي و كور بشي و كر بشيو هيچي ب روي خودتم نياري



خيلي خيلي بده/....درد داره...ولي چه ميشه



كرد.....بخواي فكرتو مشغولش كني

و حرصشو بخوري از تو عين زالو ميوفته ب جونتو



ميخورتت....و بديش اينه ك مخاطباي عزيزت



هيچي نمي فهمن و بفهمنم بازم هيچي..



نميدونم............چي بگم.......



فقط بايد خدارو شكر كرد...تنهاچيزي ك تو اين



مواقع ميتونه آرومم كنه علاوه بر گريه و آهنگ و..



خداسسسسسسسسسسست . .و



خداسسسسسسسسسسسسست . و



خداسسسسسسسسسسسسسسست



فقط هميـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــن
پاسخ: ولی من هنوز پا بر جام و فقط خداست که صدامو میشنوه


شروین
ساعت16:59---8 فروردين 1392
سلام دوست عزیز. همه ی پست هاتو خوندم عالیه. اسم وبتو تو وب رضا(چرت نویس) دیدم. به منم سر بزن ونظرت رو بگوپاسخ: حالا چرا قالبت عین رضاست؟

KiMiYa
ساعت15:04---8 فروردين 1392
هههههههههههههههههههههههههههههه ههع



خيلي قشنگه....هركيو ميديدم فقط از عشقش



ضريه خورد و پست دلتنگي زده ولي تو علاوه بر اون



از خونواده هم خوردي...مثله من...



من خيلي خوردم اونقدر ك ديگه پوستم كرگدن شده ولي لامصب..اشكام پوست كلفت نمي پذيره و سريع سرازير



ميشه..خيلي حس بديه خيلي /////..



اونقدر تجربش كردم ك آروزي مرگ چيه



دوسدارم ذره ذره آب بشم زجر بكشم



ولي بعضي از حرفارو از بعضي از آدما ك عزيزترين



كسامن نشنوم....بد درديه...بــــــــــــــــــــــ
پاسخ: فقط یه هم در د می فهمه حرف دل من چیه؟ یه فکرایی تو سر آدم میان که پیشنهاد دیوونگی می دن به مغز و چقدر سخته این پیشنهاد ها رو رد کردن


نینا
ساعت21:03---6 فروردين 1392
سلام عیدت مبارک

آرزویی که برا همه کردم برا توام میکنم که تواین نه به فاک بری نه دهنت سرویس شه باور کن قشنگترین و بزرگترین ارزویی بود که در حقتون میکنم فقط باید عمقی بش نگاکنید
پاسخ: آره اجی گلم بازم مر30


رضا
ساعت15:30---6 فروردين 1392
آدما دو دسته ن:

لیاقت دارن واسشون از جونت بگذری

لیاقت ندارن تف تو روشون بندازی!

پس فحشت رو حیف دسته دوم نکن...

آدمی که از یاد برده آدمیت رو؛ از یاد ببر
پاسخ: آی گل گفتی اق رضا همینه به نکته ی جالبی و ظریفی اشاره کردی


سالی
ساعت12:39---6 فروردين 1392
همچین آدماییی لیاقت فحش خوردنم ندارن.

میدونم دلت خیلی پره، ولی اینقد اعصابتو خورد نکن ،واس سلامتیت خوب نیس بخدا پاسخ: آره راس میگی باسه سلامتی خودم و کودکم درونم خوب نیس ولی چیکار کنم هیچکی نمیذاره دو دقیقه آروم باشم که این لوکس که دیگه فحشی نیس که بش ندادم


farnazzz
ساعت6:39---30 اسفند 1391
پاسخ: حقیقت همیشه تلخه حقیقت مال اوناییه که تلخی رو چشیدن و قبولش دارن وگرنه اگر غیر از اینه که حقشون فقط دروغه و بس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|